Subject: RE: 50 CENT Legacy Tour - Tallinn
From: "Maarika Rump" <[email-masked]>
To: "Maarika Rump" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 09:34:01 +0300

From: Tanel Kulbas <[email-masked]>
Sent: Friday, August 8, 2025 8:31 AM
To: Hugo Visnapuu <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; Kea Toi 
<[email-masked]>; Maarika Rump <[email-masked]>
Subject: RE: 50 CENT Legacy Tour - Tallinn

Tere!

Saadan kooskõlastuse valgusseadmete kasutamiseks (lisatud) vastavalt Teie 
poolt esitatud taotlusele.

Lugupidamisega,

Tanel Kulbas

Vaneminspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Mobiil: 5826 7717; 510 7254

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

From: Hugo Visnapuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, August 6, 2025 12:59 PM
To: Tanel Kulbas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 50 CENT Legacy Tour - Tallinn

Tere!

Saadan sel reedel saabuva kontserdi täiendava info, mille juba telefonis 
korra üle käisime.

Kasutame kontserdil 17tk laserit.

Võimsused jaotuvad järgmiselt:

*	5tk - 30W (manual 
<https://www.strictlyfx.com/laser-gear/coral-large-frame-30/> )
*	8tk - 60W (manual 
<https://kolo-laser.com/phantom-rgb-laser-show-light/193.html> )
*	4tk - 80W (manual 
<https://kolo-laser.com/phantom-rgb-laser-show-light/193.html> )

30W laserid on suunatud lava trassidelt lava ette äärde ning nende lekkimine 
vabasse õhuruumi on võimatu. 12 ülejäänud laserit sihime laulukaare vastu 
ning ümbritsevatesse puudesse, kuid tuleks arvestada üksikute kiirte 
leketega vabasse õhuruumi.

Lasereid kasutatakse:

- 8. augustil alates kell 17.00 - 19.00 laserite turvatsoonide 
seadistamiseks
- 8. augustil kell 22.00 kuni südaööni kontserdi ajal

Kiirte divergens:

- 30W laser: divergens < 0.8 mrad
- 60W laser: divergens < 1.0 mrad
- 80W laser: divergens < 1.0 mrad

Asimuut: vahemik 85°-145°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-30°.

Laserid, mis võivad lekkida õhuruumi, paiknevad maapinnal ning kuni 10m 
kõrgusel maapinnast

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

Lava asukoht 
<https://www.google.com/maps/place/59%C2%B026'40.1%22N+24%C2%B048'26.8%22E/@59.4444844,24.8066431,252m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d59.4444844!4d24.8074467?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MDgwMy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D>

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked] <mailto:[email-masked]>
• www.eventech.ee <http://www.eventech.ee>
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia